Ғылыми әдіс, әдіс дегеніміз бұл
Дәл болуы үшін, ол мамандар үшін арналған, оның өзгертілген нұсқасы болып табылады. Әдісін әлеуметтік маңыздылығы Зерттеулер қазіргі заманғы компаниялар мен ұйымдар, олардың саясатын анықтау белгілі бір заңдармен басқарылатын көрсетеді. Жиі, нақты айырбас бағамы қатаң ұстану мүмкіндік бермейді, тіпті тиімділігін арттыру, бірақ Жарғысына қайшы еді проблемаларды шешу жолдарын қарастыру. Жиі шын мәнінде пайдасына шындық және жұмысты бейнелейтін нормалар мен ережелерді қабылдады. Бірақ корпоративтік заңдар өткен әдеттерден жиынтығы артық емес ұсынылған қарсы жағдайлары бар. Өз кезегінде, инновациялық идеялар ішінен ешқандай деструктивті процестер дұрыс әдісін пайдалану үшін, ең алдымен, жағдайды өзгерту үшін аласыз. Synectics тіпті төмен әкімшілік деңгейде шешімдер қабылдау процесінде жақсы нәтижелерге қол жеткізуге болады.
Әдіс Іс жүзінде, бұл әдіс ұқсас принциптер негізінде жүзеге асырылады. Яғни қазірдің өзінде ұқсас мәселені шешті, онда басқа да салаларда тәжірибесін қабылдауға мәселені шешу үшін, болып табылады. Осы тәсілді Көрнекілік үшін топтың шешімі Гордон болды мысал, бере алады. Әдісі жасаушылар пакетін ең жинақы чипсы қоюға қалай міндеті тұрды, сондықтан олар бір мезгілде үгілген емес. Қорғау құралы салыстыру әдісі synectics әдісі ретінде көрсетілген ұқсас, пайдаланып табылды. Ғалымдар тобы, олар ылғалды болды, өйткені әлі күнге дейін, құрылымын ұстап сол қаптардағы жапырақтары орналастыру принципін пайдаланған. Фишкалар жағдайда сіздің бумасында бос орынды үнемдеу үшін мүмкіндік беретін, арнайы қалыптау және ұн сулаңыз технологиясын қолданды. Сондықтан белгілі белгісі Pringles. Синектических командасын жасау іске әдісі болады тобы мүшелерінің қалыптастыру процесі, бірнеше кезеңдерді қамтиды. Бірінші кезеңде әлеуетті қатысушылар синектических оқиғаның тестілеу. Жалпы Білімділіктің, білім деңгейі, ойлау икемділігі, түрлі эксперименттер тәжірибесі анықталған сынақтар барысында. Белгілі бір саладағы нақты мақсаты Synectics анықтайды мамандандырылған білім талап және сынау мүмкін. Химия - Мысалы, міндеттерді құрылысына сәулет білімі, және азық-түлік өнеркәсібі талап етуі мүмкін.
Содан кейін, оқу тобының мүшелері. Ол өте ортақ Батыста, бұл әдіс кеңінен көптеген әр түрлі бағытта пайдаланылады Айта кету керек, сондықтан оқу орталықтары synectics. Қорытынды кезеңі - тапсырмаға жұмыс істеуге нақты ортада дайындалған топ енгізу. Әдісін жүзеге асыру тәртібі жаңа идеяларды кез келген басқа әдiсi сияқты, synectics тапсырма бойынша жұмыс бірнеше кезеңдерін қамтиды. Ой абстракцияның қолдау мақсатында, бастау үшін талаптарды нәтиже көрсетпей, мәселенің жалпы түсінік береді. Содан кейін бөлу мәселесі тобы әлеуетті проблемалар мен оларды шешу жолдарын тәуелсіз іздеу бойынша жұмыс істеп жатыр, содан кейін бірнеше қарапайым бөлікке бар. Бұл фазада, қатысушылар, жоқ әзірлеу болып табылады, олар оны түсіну онда түрінде, проблеманы шешу үшін бар екенін атап өту маңызды. Әдісі synectics проблемаларын шешу басты сахнасында, тұжырымдалған проблеманың ең жақын ұқсас қарастыруды қамтиды. Ұқсас таңдау туралы шешім қабылдау осы сатысын аяқтады және салыстыру жүргізілген шешілетін міндеттерді басқа да салаларда, сондай-мәселе қойылған. Ол ми шабуылдар классикалық әдісіне қарсы Мұндай көзқарастың маңыздылығын атап өткен жөн. Synectics жағдайда сарапшылар сын және ұсынылған идеяларды ұсынады және практикаға шешімдерді әкеледі. Операциялық тетіктері synectics Қатысушылар синектических топтар операциялық уағдаластықтар, соның ішінде құралдарының кең ауқымы, бірлесіп жұмыс істеуге тиіс. Атап айтқанда, ол қайтадан, қойылған мәселелерге ұқсас ұқсастығы қолданылатын метафора, бар ойын болуы мүмкін. Әдетте бұл жұмыстың негізгі міндеттерінің арасында бейтаныс таныс айналдыру кету. Басқаша айтқанда, базаны және кедергілерді жою әдісі тиімді қабылдау, бар.
Комментарии
Отправить комментарий